Direct in gesprek met professionals

De medewerkers van het communicatie center staan voor je klaar!

Je kunt ons bellen op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur via ons gratis telefoonnummer 0800-2224446. Natuurlijk mag je ons ook mailen of een terugbelverzoek indienen. Wil je je al direct aanmelden? Ook dat is mogelijk!

Neem nu contact op

Je kunt ons bellen op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur via ons gratis telefoonnummer 0800-2224446. Natuurlijk mag je ons ook mailen of een terugbelverzoek indienen. Wil je je al direct aanmelden? Ook dat is mogelijk!

Neem nu contact op

Epen

De kliniek

Julianastraat 23a
6285 AH Epen
Nederland
Telefoon receptie: 043-4559109*
*Voor spoed is de receptie 24/7 bereikbaar

Contactgegevens
Telefoon: 0800-2224446*
Telefoon internationaal: +31343556400
E-mailadres: comcenter@u-center.nl
*Bereikbaar op werkdagen: 09.00 - 20.00 uur

Routebeschrijving

Driebergen

Communicatie center & ambulante vestiging

De Horst 1
Landgoed de Horst, Gebouw Vossesteijn 7
3971 KR Driebergen
Nederland

Contactgegevens
Telefoon: 0800-2224446*
Telefoon internationaal: +31343556400
E-mailadres: comcenter@u-center.nl
*Bereikbaar op werkdagen: 09.00 - 20.00 uur

Routebeschrijving

Communicatie center

De medewerkers van het communicatie center staan van maandag t/m vrijdag voor je klaar van 09.00 uur tot 20.00 uur. We vinden het heel belangrijk dat je direct inhoudelijk gehoord en geholpen kunt worden. Daarom werken er bij ons alleen maar deskundig geschoold personeel aan de telefoon. Ze stellen zich graag voor.

Frontoffice manager

Annemiek van der Jagt

Mijn naam is Annemiek van der Jagt. Met ontzettend veel plezier ben ik na 2 jaar weer terug bij U-center. Mijn achtergrond is Communicatie- en informatiewetenschappen en hotel & bedrijfsmanagement. Zeer diverse studies, maar ik merkte dat ik energie kreeg van het creëren van een gastvrij en welkom gevoel. Mijn energie en passie haal ik dan ook uit contact met cliënten en naastbetrokkenen en door hen op een prettige en betrokken wijze te begeleiden door onze aanmeldprocedure wat voor hen vaak een grote stap is. Ik werk nu als Frontoffice manager in Driebergen waar ik me – naast het dagelijkse werk op het communicatie center - vooral zal bezighouden met het verbeteren van de cliëntbeleving.

Coordinator Relations

Magda van Nellestijn

Mijn naam is Magda van Nellestijn. Ik werk sinds 1 mei 2015 bij het communicatie center, waar ik mij helemaal op mijn plaats voel. Ik heb de eerste tien jaar van mijn carrière in de verpleging gewerkt, zowel in Nederland als in Saoedi-Arabië. Daarna heb ik in het buitenland (Bahrain, Verenigde Arabische Emiraten en Engeland) verschillende functies in de dienstverlenende en commerciële sector gehad. Alle ervaring die ik heb opgedaan komt bij U-center goed van pas, en dat geeft veel voldoening . In het bijzonder houd ik mij bezig met onze internationale aanmeldingen – van intake tot opname – maar ook voor de aanmeldingen van onze Nederlandse cliënten.

Medewerker communicatie center

Florien Petersen - de Raadt

Mijn naam is Florien Petersen. Sinds april 2015 werk ik voor U-center als medewerker van het communicatie center. Ik voer dagelijks telefonisch intakegesprekken. Het gevoel dat je iemand kunt helpen bij het vinden van de juiste hulpverlening, geeft me veel voldoening. Ik heb twee studies afgerond, Opleidingskunde en Fotografie. Tijdens deze eerste opleiding heb ik me voornamelijk gefocust op hoe volwassenen leren binnen organisaties en hoe ik mensen kan begeleiden in hun leerproces. Dat begeleiden spreekt me ook in deze functie erg aan. Ik hoop nog lang met veel plezier binnen U-center te mogen werken.

Psycholoog

Jordy Visser

Mijn naam is Jordy Visser. Na mijn masteropleiding Klinische Neuropsychologie heb ik gewerkt bij verschillende bedrijven in de communicatie en nieuwe media. Sinds december 2016 werk ik met veel plezier bij het communicatie center van U-center. Het is fijn om te merken dat mijn achtergrond in de hulpverlening goed te combineren valt met mijn ervaring in de communicatie. Mocht u zich aanmelden dan begeleid ik u het gehele proces van aanmelding, screening, tot het plannen van de opname. Belangrijk hierbij vind ik de persoonlijke aandacht en het meedenken met cliënten die vaak in een lastige fase in hun leven zitten.

Medewerker communicatie center

Augèle van Heiningen

Mijn naam is Augèle van Heiningen. Sinds mei 2019 werk ik met veel plezier bij U-center. Ik ben de eerste 30 jaar van mijn carrière werkzaam geweest in een tandartspraktijk en ziekenhuis. De gezondheidszorg ligt mij na aan het hart. Bij U-center kan ik met mijn achtergrond als coach, cliënten helpen de eerste belangrijke stap te nemen om zich aan te melden. Ik sta cliënten dan graag te woord en ik bied ze de eerste reikende hand van aanmelding tot opname.

Medewerker communicatie center

Gerda Vellekoop

Mijn naam is Gerda Vellekoop en ik werk sinds mei 2019 bij U-center. Nadat ik jaren werkzaam ben geweest in een commerciële omgeving, heeft een verscheidenheid aan ervaringen in mijn eigen leven er toe geleid dat ik begin 2019 mij ben gaan oriënteren naar een baan in de GGZ. Het gegeven dat bij U-center zonder enig oordeel de mens centraal staat en we samen met collega’s en cliënten toewerken naar een nieuwe way of life en mogelijk herstel, maakt dat mijn privé en werk meer dan ooit in balans is.

Medewerker communicatie center

Miriam de Vries

Mijn naam is Miriam de Vries. Sinds september 2019 werk ik met veel plezier bij U-center. De eerste tien jaar van mijn carrière heb ik in de uitzendbranche gewerkt, onder andere als manager en trainer/coach. Daarna heb ik bewust de overstap gemaakt naar de GGZ, omdat ik meer vanuit mijn hart wil werken. Hier heb ik vooral als coördinator gewerkt waarbij ik cliënten opleidde tot ervaringsdeskundigen en hen begeleidde om zich in te zetten voor andere cliënten. Naast U-center zet ik me vrijwillig in als coördinator bij Humanitas. Het geeft me voldoening om met ons team mensen een luisterend oor te bieden, hen te informeren en om mensen te begeleiden tijdens hun aanmeldproces. Het werk bij het communicatie center zie ik als een mooi vervolg, waar mijn werkervaring goed bij van pas komt.

Manager zorg en bedrijfsvoering

Bert Rademaker

Mijn naam is Bert Rademaker en ik werk nu acht jaar bij U-center. Als manager ben ik onder andere verantwoordelijk voor onze locatie in Driebergen. Ik ben geschoold als bedrijfskundige en heb jarenlange ervaring als hulpverlener in diverse werkvelden van de geestelijke gezondheidszorg, zoals de crisisdienst.

Kom naar een van onze informatiebijeenkomsten!

Meer info